Cumu cumprà un impermeabile

Cumu cumprà un impermeabile

1. Tissu
Ci sò generalmente 4 tippi di materiali impermeabili, ognunu cù i so vantaghji è svantaghji, chì ponu esse acquistati secondu e condizioni attuali. Attenti à distingue sì u tessutu impermeabile hè materiale riciclatu. U materiale riciclatu hà un odore particulari, a colla è u pannu anu una poca forza cumposta, a colla hè bianca, è si arrugherà è si staccherà durante l'usu.

2. travagliu
L'esecuzione di u piuvanu hè ancu assai impurtante. Se a lunghezza di u puntu di u pioggia hè troppu grande, l'altezza di u puntu hè incoerente, a sigillatura ùn hè micca à u standard, è u trattamentu anti-fughe ùn hè micca aduttatu, hè assai faciule di filtrà in a pioggia.

3. Stile
Stili di impermeabili significanu generalmente impermeabili lunghi in un pezzu, impermeabili divisi è impermeabili in cappuccio (poncho), un pezzu (longu) sò facili da mette è da caccià ma anu una poca impermeabilità, u tippu split hè più impermeabile, u poncho hè adattatu per u ciclismu ( biciclette elettriche, biciclette) Aspetta).

4. Traspirabilità
Quandu acquistemu impermeabili, duvemu cunsiderà pienu cunfortu è traspirabilità. Se l'impermu hè solu per prutezzione di a pioggia, ma micca traspirante, allora quandu u corpu hè sigillatu per copre u corpu umanu, u calore in u corpu ùn pò esse esauritu, è l'esternu hè frescu è l'internu hè caldu, furmendu l'accumulazione d'acqua è bagnendu u fodera di u piubbottu.

5. Dimensione
L'impermeabili sò di dimensioni diverse, cusì i cunsumatori sò avvisati di verificà a tavula di dimensioni quandu cumpranu impermeabili. Hè megliu pruvà li. Pruvate à cumprà quelli più grandi per pudè esse aduprati ancu se portate più vestiti d'inguernu.

6. revestimentu
U principiu di basa di l'impermeabilizazioni di u pioggia hè u tessutu + u rivestimentu. Tipi cumuni di rivestimenti includenu PVC (clorur di polivinil), PU, ​​EVA, ecc. I piuviti sò faciuli à toccà direttamente a pelle. Per evità l'irritazione di a pelle, si cunsiglianu impermeabili rivestiti in EVA.

7. culore
Oghje ghjornu, ci sò parechji culori di impermeabili, è i stili sò cambiabili, cumpresu u stilu britannicu, stile retro à pois, culore solidu, culore, ecc. Pudete cunsiderà a cullucazione di i vestiti è a preferenza persunale quandu si compra impermeabili.


Tempu di posta: Dic-08-2020