À chì duvete fà casu quandu cumprate impermeabili per zitelli?

Noi adulti purtemu sempre un ombrellu quandu viaghjemu. L'umbrella ùn pò micca solu ombrezza, ma ancu impedisce a pioggia. Facile à trasportà hè unu di l'articuli essenziali per u nostru viaghju, ma certe volte ùn hè micca cusì cunveniente per i zitelli di tene un ombrellu. Hè necessariu per i zitelli di portà un impermeabile per i zitelli. Ci sò parechji tippi di impermeabili per zitelli nantu à u mercatu. A cosa duvemu esse attenti à l'acquistu di impermeabili per zitelli? I seguenti produttori di impermeabili Foshan vi diceranu brevemente e cose chì necessitanu attenzione quandu cumpranu impermeabili per zitelli!

1. U materiale di l'impermu di i zitelli
In generale, i piuviti per i zitelli sò fatti di materiale PVC, è i piuviti megliu sò fatti di PVC è nylon. Ùn importa micca u materiale chì hè, avemu bisognu di mantene dopu l'acquistu, affinchì u piovu possa durà più.

2. Dimensione di impermeabile per zitelli
Quandu si compra impermeabili per i zitelli, duvemu esse attenti à e dimensioni. Alcuni genitori ponu pensà chì i piuviti di i zitelli devenu esse più grandi in modu à pudè purtalli per un bellu pezzu. In fatti, i piuviti di i zitelli troppu grandi ùn sò micca boni, è purtaranu i zitelli à marchjà. Inconvenienza, hè megliu per i zitelli di pruvà impermeabili quandu si compranu impermeabili in modo da pudè cumprà un impermeabile più adattatu.

3. Ci hè un odore particulari
Odore s'ellu ci hè un odore particulari quandu si compra impermeabili per zitelli. Alcune imprese senza scrupuli utilizeranu materiali senza qualificazione per fà impermeabili per zitelli. Tali impermeabili di i zitelli averanu un odore acutu. , Ùn cumprate micca s'ellu ci hè un odore stranu.

Quattru, impermeabile à zainu
Quandu si compra un impermeabile per zitelli, un impermeabile cù spaziu per un cartulare hè lasciatu à u fondu. I zitelli anu generalmente bisognu di purtà un cartulare. Dunque, quandu cumprate un impermeabile per zitelli, duvete cumprà un impermeabile cun più spaziu in u fondu.

Cinque, i piuviti di i zitelli sò culuriti
Quandu cumprate impermeabili per i zitelli, assicuratevi di cumprà impermeabili in culori brillanti, affinchì i cunduttori è l'amichi in a distanza possinu vedeli è evità incidenti di trafficu.


Tempu di posta: Dic-08-2020